Благодаря за отговорите!
По скоро въпросът ми е:
1.При издаване на фактура за покупка в брой или с платежно-Необходимо ли е получателя да се легитимира?
Ако получателят не е МОЛ на фирмата,необходимо ли е да има пълномощно от управителя на фирмата,с цел да не се извършват злоупотреби с издадените фактуриили да няма последващо осчетоводяване на фактурата от фирмата получател.
2.Какви са вариянтите за получаването на собсвеност на стоката ?Има ли някакъв текст,който да се заложи във фактурата или трябва към всяка фактура да се има приемо-предавателен протокол.?
Благодаря много предврително за отговорите!
Благодаря на всички за отговорите.
При прекратяване на трудово правоотношение фирмата дължи на служител едномесечно трудово възнаграждение и договорен депозит. От своя страна работникът дължи на фирмата обезщетение за неотработено предизвестие, задължение за липси и начети, задължение за увредено имущество на работодателя. При оформени и подписани счетоводни документи – разходен ордер, ведомост за работна заплата, счита ли се за съгласие по чл.272 от КТ от страна на служителя да се направи прихващане на задълженията.